الو آپشن

خرید لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه الو آپشن

الو آپشن

خرید لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه الو آپشن

  • ۰
  • ۰

مشخصات و ویژگی های این سری به صورتی است که حفاظت را برای منزل دو برابر می کند زیرا کنترل پنل ها و کنسول های بی سیم، 32 زون می باشند. سیستم های اعلام سرقت منزل این مدل به گونه ای است که از نظر نرم افزاری قابل ارتقاء می باشد. از این جهت بروز رسانی دستگاه بدون عوض کردن و ایجاد تغییرات در برد مرکزی، انجام می شود.

دزدگیر سری دیجیپلکس :

به دلیل تکنولوژی ساخت، این نوع بیشتر برای استفاده در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و حفاظت موضوع مهمی در این مراکز می باشد، کاربرد دارد. برای نمونه در بانک ها، مراکز نظامی و ارگان های دولتی قابل استفاده می باشد.

دزدگیر  سری اسپکترا :

این سری یک سیستم اعلام سرقت منزل بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به راحتی قابل توسعه است و دارای صفحه کلید مدرن و زیبا می باشد. برای استفاده و به کارگیری در منزل و اماکن تجاری قابل استفاده است و از لحاظ تکنولوژی ساخت 32 زون دارد.

برای نصب کامل دزدگیر پارادوکس در ساختمان سیستم کنترل تردد -سنسور چشمی پارادوکس -ریموت کنترل پارادوکس-کی پد دزدگیرماژول دزدگیر-آژیر فلاشر -تجهیزات جانبی پارادوکس-کی پد پارادوکس 

لیست قیمت دزدگیر پارادوکس

  • ۰۰/۰۴/۳۰
  • الو آپشن الو آپشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی