الو آپشن

خرید لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه الو آپشن

الو آپشن

خرید لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه الو آپشن

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویژگی وکیل امور کیفری

وکیل کیفری کیست ؟
در واقع، وکیل کیفری، مانند هر وکیل دیگری سعی می‌کند وظیفه‌ی دفاعی خود را به بهترین شکل انجام دهد. با این حال، عملکرد وکیل کیفری با عملکرد دیگر وکلا در حوزه‌های مختلف قانون متفاوت است. وکیل کیفری در حوزه‌ای فعالیت می کند که مستقیماً به حقوق اشخاص مربوط می‌شود و به دلیل همین عملکرد خاص، وکیل کیفری، وکیل مدافع نیز نامیده می‌شود. مدافع واژه‌ای عربی و به معنای محافظت و دفاع است.

وکیل دعاوی کیفری علاوه بر آنکه باید بر علم جرم شناسی اشراف کامل داشته باشد باید تا حد زیادی به اصول روانشناسی و شخصیت شناسی مسلط  باشد. وکیل کیفری باید آنقدر با تجربه و توانا باشد که در آغاز صحت اطلاق جرم به عمل را تشخیص دهد ، نسبت اتهام به مظنون را بررسی کند و درباره آن نظر خود را اعلام کند. در این موارد دقت وکیل کیفری که با جان افراد ارتباط مستقیمی دارد بسیار اهمیت دارد.

 

مشاوره حقوقی کیفری


مشاوره کیفری: قانونگذار در قانون مجازات برای هر فعل و ترک فعل که مجازات تعیین کرده باشد به آن عمل جرم میگویند لذا به جهت تنوع عناوین مجرمانه در قوانین عام وخاص و عناصر اختصاصی هر جرم وشرایط اثبات آن وبلعکس تعاریف مشخصی وجود دارد و یک نفر وکیل دادگستری نمی تواند مدعی باشد در همه مسایل تخصص دارد لذا مراجعه افراد به متخصصین علوم جنایی و جرم شناسی و کیفری لازم است.

موسسه حقوقی آرازفرتاک  به شماره ثبث ۴٢٣٩۵ در تهران تاسیس شده  که از حاذق ترین ومعتبرترین و بهترین موسسه حقوقی در تهران در بخش های حقوق تجارت بین الملل و حقوق و دعاوی داخلی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی می پردازد.

ظایف اصلی وکیل کیفری چیست؟


یکی از وظایف اصلی وکلای دعاوی کیفری تهیه‌ی دعوی است. اگر وکیلی متعهد شده باشد تا به عنوان وکیل شاکی وکالت نماید، آن وقت می‌بایست مطالبات موکل خود را با شکوائیه که تنظیم کرده است بیان کند. درعین حال، تهیه‌ی دفاعیه نیز وظیفه دیگری است که توسط وکیل کیفری انجام می‌شود. وکلایی که در این زمینه خدمت می‌کنند، می‌توانند نمایندگی و وکالت اشخاصی را که به دلیل ارتکاب جرمی مورد تحقیق قرار می‌گیرند و متهم هستند، عهده‌دار شوند. به عنوان مثال، وکلای کیفری پرونده جنایی فردی را که به قتل عمدی متهم شده است، بررسی می‌کنند و در نظر می‌گیرند  که آیا جرم مورد نظر به روشی مطابق قانون انجام پذیرفته‌‌است یا خیر، در نتیجه مشاهدات آن‌ها می‌تواند منجر به تقاضای تخفیف در مجازات بشود.

  • الو آپشن الو آپشن
  • ۰
  • ۰

وکیل متخصص کیست

تعریف وکیل دادگستری:
وکیل دادگستری متخصصی است که حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق بوده و بعد از شرکت در آزمون کانون وکلای دادگستری موفق به پذیرش در کانون شده و پروانه وکالت دادگستری به وی اعطاء شده است.

پس از اعطاء پروانه وکالت به وکیل دادگستری صلاحیت وی عام می باشد. یعنی وکیل دادگستری با اخذ این پروانه می تواند در تمام مراجع قضایی قبول وکالت نماید. موضوع وکالت نیز عام می باشد. یعنی پروانه وکالت تخصصی صادر نمی شود به عبارت دیگراز لحاظ صلاحیت قانونی وکیل متخصص نداریم. هر کدام از  وکلای دادگستری می توانند بدون محدودیت در تمام موضوعات قبول وکالت نمایند.

وکیل متخصص چه کسی است؟
شخصی است که بواسطه دانش تخصصی در یک حوزه یا به دلیل تجربه در یک حوزه خاص دارای مهارت و دانش بیشتری در آن حوزه می باشد. لذا بعضی از وکلاء با توجه به این وضعیت خود را متخصص در یک حوزه اعلام می کنند. پس عنوان متخصص عنوانی است که خود وکیل آن را انتخاب می کند و برای راستی آزمایی اینکه آیا در آن زمینه وکیل متخصص به معنای واقعی می باشد یا خیر هیچ ابزار کنترل و نظارت وجود ندارد.

برای انتخاب درست وکیل دادگستری چه نکاتی را باید رعایت نمود:
پاسخ به این سؤال بستیگی به این دارد که آیا شما شخص حقیقی هستید یا حقوقی؟

اگر شخص حقیقی هستید و برای یک مورد خاص به دنبال انتخاب وکیل دادگستری مناسب برای دفاع از خود در دادگاه هستید قبل از توجه به دانش و تجربه وکیل منتخب خود سعی کنید شخصیت فردی وی را مورد توجه قرار دهید.

اطمینان داشته باشد که اگر شخصیت مناسب را پیدا کنید اگر توانایی انجام کار شما را نداشته باشد حتما با شما در میان خواهد گذاشت و به شما کمک خواهد کرد تا شخص مناسب را پیدا نمایید.

موسسه حقوقی آراز فرتاک بهترین مشاوره حقوقی در تهران در زمینه دعاوی ملکی-دعاوی اوقاف-دعاوی ثبتی-دعاوی حقوقی و کیفری همیشه در کنار شما است و وکلای مختلف در هر زمان که شما بخواهید پاسخگوی شما هستند. شما می توانید برای همیشه یک مؤسسه حقوقی را در کنار خود داشته باشید و باز خدمات متنوع آن استفاده ببرید.

  • الو آپشن الو آپشن
  • ۰
  • ۰

وکیل امور ثبتی کیست

وکیل امور ثبتی شخصی است که آشنایی نسبی با قوانین و آیین نامه‌های ثبتی و حقوقی داشته باشد. چنین وکیلی می‌تواند به صورت رسمی در دفتر اسناد رسمی توسط موکل انتخاب شود. به این صورت که با مراجعه به دفتر خانه اسناد رسمی، موکل شخصی را به عنوان وکیل رسمی، در انجام امورات ثبتی انتخاب کند.

نوع دیگر وکیل امور ثبتی این است که شخص موکل، به یکی از وکلای دادگستری که دارای پروانه وکالت است، صرفا در انجام امور ثبتی جهت مراجعه به ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی و حل و فصل مشکلات به شکل قانونی،  وکالت دهد.

وکیل ثبتی وکیلی است که به واسطه تسلطی که بر قوانین ثبتی دارد، پرونده و دعوای ثبتی موکل خود را پیگیری می‌کند و از تضییع حقوق او جلوگیری می‌کند. سند رسمی سندی است که در دفتر اسناد رسمی ثبت می‌شود. چنین سندی دارای اعتبار و لازم الاجرا است. سند رسمی نسبت به طرفین و اشخاص ثالث دارای اعتبار است و اگر کسی اعتراضی به آن دارد می‌تواند ادعای جعل کند. وکیل امور و دعاوی ثبتی موظف است که اختلالات ثبتی و امور اجرائیات در وصول مطالباتی مانند مهریه و چک را پیگیری کند.

سایر خدمات موسسه حقوقی آرازفرتاک

مشاوره حقوقی     وکیل ملکی    وکیل اوقاف  

  • الو آپشن الو آپشن
  • ۰
  • ۰

وکیل ملکی کیست

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده های ملکی پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به موسسه حقوقی و حضور یک وکیل خبره نیاز است. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که با وجدان و مسئولیت‌پذیر باشد. به دلیل اهمیت و حساسیت این دسته از پرونده‌ها ضروری است که از یک  مشاوره حقوقی با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید.

یک وکیل ملکی خوب حتما در این حوزه تخصص دارد و به جوانب و زوایای مختلف پرونده اشراف کامل دارد. وکیل ملکی باید ریزبین باشد و به جزییات توجه کند. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.

بهترین وکیل ملکی چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین وکیل ملکی تهران شخصی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. وکیل خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند. وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌کند و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل ملکی تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به املاک است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد و موارد مرتبط با پرونده را ذکر کند و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به شکل عالی از حقوق موکلش دفاع کند.

سایر خدمات موسسه حقوقی

وکیل کیفری    وکیل اوقاف     وکیل حقوقی  وکیل ثبتی

  • الو آپشن الو آپشن