الو آپشن

خرید لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه الو آپشن

الو آپشن

خرید لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه الو آپشن

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشخصات و ویژگی های این سری به صورتی است که حفاظت را برای منزل دو برابر می کند زیرا کنترل پنل ها و کنسول های بی سیم، 32 زون می باشند. سیستم های اعلام سرقت منزل این مدل به گونه ای است که از نظر نرم افزاری قابل ارتقاء می باشد. از این جهت بروز رسانی دستگاه بدون عوض کردن و ایجاد تغییرات در برد مرکزی، انجام می شود.

دزدگیر سری دیجیپلکس :

به دلیل تکنولوژی ساخت، این نوع بیشتر برای استفاده در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و حفاظت موضوع مهمی در این مراکز می باشد، کاربرد دارد. برای نمونه در بانک ها، مراکز نظامی و ارگان های دولتی قابل استفاده می باشد.

دزدگیر  سری اسپکترا :

این سری یک سیستم اعلام سرقت منزل بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به راحتی قابل توسعه است و دارای صفحه کلید مدرن و زیبا می باشد. برای استفاده و به کارگیری در منزل و اماکن تجاری قابل استفاده است و از لحاظ تکنولوژی ساخت 32 زون دارد.

برای نصب کامل دزدگیر پارادوکس در ساختمان سیستم کنترل تردد -سنسور چشمی پارادوکس -ریموت کنترل پارادوکس-کی پد دزدگیرماژول دزدگیر-آژیر فلاشر -تجهیزات جانبی پارادوکس-کی پد پارادوکس 

لیست قیمت دزدگیر پارادوکس

  • الو آپشن الو آپشن
  • ۰
  • ۰

دزدگیر سری اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX با قیمت مرقون به صرفه و امکانات فراوان یکی از پر فروش ترین کنترل پنلهای دزدگیر در دنیا به حساب می آید . زمانی که تصمیم میگیریم که به جای ریموت کنترل از کد برای فعال و غیر فعال کردن دزدگیر خود استفاده کنیم بهترین انتخاب بدون شک سری اسپکترا می باشد . لازم به ذکر است که سری اسپکترا می تواند مجهز به گیرنده بیسیم (RTX3-RX1) شود تا ما بتوانیم از امکانات بیسیم مانند ریموت کنترل ، سنسورهای بیسیم و تمامی تجهیزات بیسیم استفاده نماییم . امکانات نرم افزاری زیاد باعث میشود ما بتوانیم هر گونه برنامه ریزی و سناریو های مختلف را برای سیستم اعلام سرقت منزلزدگیر پارادوکس) خود انجام دهیم . اتصال دزدگیر به مرکز آلارم که بیشتر برای مغازه ها و فروشگاه ها انجام می گیرد به راحتی در دزدگیر سری اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX قابل انجام است . در زیر بیشتر با محصولات دزدگیر سری اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX اشنا میشویم :

 

کنترل پنل های دزدگیر سری اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX

کنترل پنل های دزدگیراسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX بسته به نیاز مشتریان و کاربران در 5 مدل مختلف تولید می شود .

کنترل پنل های دزدگیر پارادوکس SP4000  - SP5500 کنترل پنل دزدگیر پارادوکس , SP6000 کنترل پنل دزدگیر پارادوکس, SP7000 کنترل پنل دزد گیر پارادوکس , کنترل پنل دزدگیر پارادوکس sp5000 SP65 که این تنوع باعث می شود تا ما بتوانیم بهترین کنترل پنل دزدگیر برای مکان خود را با بهترین قیمت انتخاب کنیم . کنترل پنل های دزدگیر سری اسپکترا ( SP ) شرکت پارادوکس کانادا PARADOX دارای امکاناتی مانند : 32 ورودی زون ، 32 کد کاربر ، 2 پارتیشن ،قابلیت اتصال تا 16 خروجی قابل برنامه ریزی ، قابلیت اتصال به انواع ماژول های ارتباطی ( شبکه ، SMS ، تلفن کننده ) ، امکان برنامه ریزی از طریق کامپیوتر و کیپد ، قابلیت فعال و غیر فعال کردن از طریق SMS ، خط تلفن ، اپلیکیشن موبایل ، کیپد ، ریموت کنترل ، نرم افزار ) می باشد .

  • الو آپشن الو آپشن
  • ۰
  • ۰

تمامی کنترل پنل های پارادوکس از تکنولوژی ارتباطات روز دنیا مانند GSM,GPRS,صوت و IP برای ارسال اطلاعات به مراکز مانیتورینگ بهره می گیرند.
همچنین از طریق این پروتکل های ارتباطی، قابلیت کنترل از راه دور، برنامه ریزی و اطلاع از وضعیت سیستم را دارا می باشند.
تمامی پروتکل های ارتباطی استفاده شده در سیستم های پارادوکس با رمزگذاری و ایجاد بستری امن، ارتباط قابل اطمینانی را برای کاربران به همراه دارند.

انواع ماژول های ارتباطی

ماژول اتصال اینترنتی IP150 دزدگیر پارادوکس کانادا

ماژول اتصال دستگاه به اینترنت

ماژول شبکه IP150 ماژولی است که کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از انواع مرورگر ها بر سیستم های امنیتی خود کنترل داشته باشد. IP150 یک ماژول اتصال دستگاه به اینترنت ، دارای گیره مخصوص نصب آسان در جعبه فلزی دزدگیر اماکن پارادوکس می باشد.

ماژول ارتباطی PCS250 دزدگیر پارادوکس کانادا

ماژول ارتباطی از طریق SMS/GSM/GPRS با قابلیت نصب 2 سیم کارت

ماژول ارتباطی PCS250 پارادوکس با طراحی ظریف و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت GSM ، اطلاع رسانی فوری به هنگام از بین رفتن نظارت پنل به عهده دارد. 

  • الو آپشن الو آپشن
  • ۰
  • ۰

این کیپدهای پارادوکس با قابلیت نصب 4 رشته سیم به کنترل پنل خود راه اندازی می شود.کلیه کیپدها قابلیت نصب یک عدد زون بر روی خود را دارا می باشد.تمامی کیپدهای اعلام سرقت پارادوکس ساخت و تولید کشور کانادا می باشد.

در دزدگیر سری اسپکترا (spectra) و ماژلان ( magellan) کی پدهای زیر قابلیت راه اندازی را دارد.

انواع کی پد های پارادوکس

کیپد K641 دزدگیر پارادوکسکیپد K641 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش LCD با قابلیت پشتیبانی‌ از حالت StayD و صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LCD دزدگیر پارادوکس :کیپد K32LCD پارادوکس با قابلیت پشتیبانی از حالت StayD و دارای صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس:کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس از سری کیپدهای(Keypad) سازگار با کنترل پنل های سری ماژلان مدل MG5000، MG5050 و سری اسپکترا Spectra SP پارادوکس می باشد.

کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس :کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش 7 اینچی به صورت کاملاً لمسی و سازگار با کنترل پنل های سری Swan، EVO، SP و MG می باشد.

  • الو آپشن الو آپشن